17
сәуір
2025
Мемлекеттік аттестаттау бойынша кемшіліктермен жұмыс
1) 9.3. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздагы №385 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №29329 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын (бұдан әрі-Үлгілік қағидалар) сақтау.
МАД тобының тәрбиешілерінің түзетілген құжаттары
2) 11.1. Балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сактау.
МАД сыныптар тімі2) 11.1. Балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сактау.
3) 12.1. Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы.
Оқу жоспары
4) 12.6. Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру.
5) 12.9. "Жолда жүру ережелері" міндетті оқу курсын іске асыру: «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұны 1-4 сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен сынып жетекшілері күптізбелік-тақырыптық жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсетілген болу керек.
"Жолда жүру ережелері ҚМЖ" -І жартыжылдық
"Жолда жүру ережелері ҚМЖ" -ІІ жартыжылдық
6) 12.10. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітелген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін (бұдан әрі - біліктілік талаптары) сактау.
6) 12.10. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітелген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін (бұдан әрі - біліктілік талаптары) сактау.
7) 13.3 Сыныптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, топтарга бөлуге қойылатын талаптарды сактау.